:) bara en tittare :)

Hej!
jag skulle vilja ha flera som skulle vilja kolla på min blogg.
 
Och om ni undrar varför jag inte sätter ut några bilder är det för att jag har fått en ny tattor och jag har inte hunit blogga så mycket <3<3<3<3<3
 
Idag har jag och Mamma satt ut Polapir och Prisma i en hage vi har byggt för att dom ska få betta. Och i kväll så har vi satt dom i en annan hage som dom inte kan bli så kioka på natten.
 
Och när vi var där så beretta jag och Mamma att vi har satt dom i hagen ja det var ockej men sen började han prata om att hans 4 söner skulle få en lekion av mig alltså en rid lekion och jag ska försöka nappa till mig dom så att dom
ska få rida som dom vill och jag ska göra en bana i dressyr till dom. Jag kan fotta hur bannan ska se ut och sont.
 
och min lilla Chiquita är såld och Sparkling Jackie är hoss några tjejer som ska ta hand om henne.
 
 
hej då
 
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0