idag min minn :(

Hej!
hela heljen har min stora syster My och balder henes 2 månaders son och sen Tomas Mys pojkven.
Och jag ochMy har haft det hejete roligt men det blir så tråkigt att dom har åkt hem jag gråter och gråter för att dom har åkt.
Men nu ska jag tänka på något posetift.
I lördags så skulle jag gå på pay n jump. då åkte vi till Runsten vad hende jag hoppar up på ponnyn och skrittar och travar sen vill han inte någong ting så han bockar av mig då var jag litte o säcker om jag skulle hoppa upp igen.
men poppe hadde rymt till dom andra hästarna på Runsten.
Sen så hoppade jag upp igen och sen så hadde mamma gått med honom för att han skulle lungna ner sig.
Sen hoppar jag upp igen sen han jag inte ens gå några steg innan han bockar av mig igen.
sen blev jag så ledsen så att jag gick till sekritariatet och strök mig från listan för jag vill inte ha en puko ponny som kastar av mig.
sen åkte jag hen och tog in han i hagen.
Sen gick jag in till My och myste med henne.

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0