hej hur har jag haft det i skolan idag

Hejsan!
idag har jag vari i skola det var såder
för att jag har en liten klass och då så skulle vi baka en svergie tårtra.
4 st skulle gå ut i mediateket för att få baka sockerkaks bottnen och min andra fröken Anna tog ut 4 st medan dom andra ritade i sina rit böker sen var det nesas tur och baka och sen nästa igen.
och när alla hadde bakat så var det bara jag kvar och jag fick inte baka men då sa Anna att imorgon ska du få göra litte på tårtan men jag hoppas att jag får göra mest imorgon.

Hej
om ni vill veta mera får ni komentera så komenterar jag till baka eller så får ni holla er till imorgon.

Men nu hinner jag inte skriva mera för nu ska jag klä på mig rid kläder och gå ut och rida på min lilla ponny Chiquita. :)


Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0