hej farlig trafik

hej!
idag när jag hadde presis hoppat av bussen 848 så stod min pappa och ventede på mig.
Och sen när jag hadde komit en bit så jag nästan var hemma så var det en bil som stod mit ivägen och en hund som var lös och det var en chefer och jag tängte jag har en hund som är en chefer och det såg presis ut som hon och hon brukar ryma ibland så då gick jag ut ur bilen och tittar om hon har ett er på nosen ja det hadde hon och sen så roppade jag på henne och då sa jag:
Kelly kom hit. och då kom hon och sen så hoppade hon in i bilen sen åkte vi hem.


Och nu har jag ridigt på Chiquita och det gick jette bra:).


Xoxo


Kommentarer
Postat av: gotlandsryttare Karro

Hej!

Jag har precis startat en ny hästblogg!

Den handlar om mitt och min ponnys vardagliga liv på gotland, träning och tävling och mycket mer!

-

I höst kanske vi kommer synas på TV då jag var en av dom 50 som kom till castingen i Ponnyakuten 4.

Låter det intressant? isåfall får du gärna kika in!

Kram /Karro

FÖRLÅT ifall du inte vill ha sånna här kommentarer!

Svar: jaha vad kul
polapir.blogg.se

2012-06-05 @ 14:14:51
URL: http://karrowestberg.blogg.se/
Postat av: gotlandsryttare Karro

sööt du är!!

Är det din häst i headern ? :)

Svar: ja
polapir.blogg.se

2012-06-05 @ 22:21:22
URL: http://karrowestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0